.

.

2/03/2013

welcome home our little puppy


Welcome home :---) ♥
Our new dog just arrived two hours ago and he is sooooo cute ♥
And sorry I am very busy right now because it is exam week now in school :--D But new interesting posts coming after that! I promise.
Awwww ♥

----
in finnish
Tervetuloa kotiin :--) ♥
Uusi koiramme saapui kaksi tuntia sitten ja se on niiiin söpö ♥
Ja sori oon tosi kiireinen nyt, koska on koeviikko koulussa :--D Mutta uusia kiinnostavia postauksia tulee sen jälkeen! Lupaan.
Aww ♥

15 comments:

  1. Uiui, ihana > 3 < Kiva blogiki jaja toi koira, niin sulonennnn <3

    eltsunpullipblogi.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Söpö pikkuinen!

    Pakko huomauttaa, että musta et oikein osaa kuvata (ainakaan koiria). Tarkennukset on revitty tyhjästä ja kuvista ei oikein löydy "sitä jotain". Joten ei kannata luulla itsestään liikoja, mutta kunhan harjoittelet niin siitä se lähtee. Vaikutat nimittäin aika aloittelevalta kuvaajalta. Suosittelen valokuvauskursseja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oho, tiiän kuka muuten oot :D

      Jos sulla on joskus ollut koiranpentu, saatat tietää, että se ei meinaa oikein pysyä paikoillaan. Eikä noi koirakuvat ole varsinaisesti 'taidekuvia', joita tänne blogiin pääasiassa laittelen, joten niitä ei kannata laskuihin ottaa mukaan :) Oon vaan ollut niin onnellinen tosta meidän pikkusesta, että tämän takia mä en ole kovin välittänyt onko kuva nyt tärähtänyt vai mitä :---) Eikä siellä ole kuin tuo yksi kuva c; poju kun on niin kova nuolemaan, että oli pakko laittaa tuommoinen söpö kuva, vaikkakin tärähtänyt ♥

      Kuvista ei löydy "sitä jotain"? Okei, anteeksi, tässä kohtaa mä aloin nauraa :D Mun kuvilla ei ole tarkoituksena antaa "sitä jotain". Vai lukeeko jossain niin? c: Ne on vaan kuvia. Kuvia kuvien perään. Jotkut tykkää ja ehkä jotkut löytääkin niistä "sitä jotain", mutta tarkoituksena se ei ole että sitä siis olisi :3
      Mun blogi on pääasisssa mua itseäni varten, että tulisi juuri sitä rakentavaa kommenttia, että voisin kehittyä ja semmosta. Ja sähän vaikutat tietävän tästä valokuvauksesta joo enemmänkin, että annapas sitä sitten, olis kiva c: Tälläset "tarkennus pepusta, kuvista ei löydy 'sitä jotain'" on aika kaukana siitä rakentavasta palautteesta, se on pikemminkin vaan äkkiä sepitettyä (totta kai myös tottakin, mahdollisesti) pälpätystä, joka antaa käsityksen, että kirjoittaja on ärsyyntynyt jostakin :---D

      Hmm, en luule itsestäni liikoja, en. Sen voin satavarmasti sanoa :D Se, että laittaa vaan omasta mielestään ok kuvia nettiin, blogiin, että voisi saada rakentavaa palautetta, ei tarkoita, että henkilö luulee itsestään liikoja. En sentään laittele jotain kakkoja normeja kukkakuvia virtuaalilehteen ja ylpisty, kun kakarat kehuu ja loukkaannu, kun joku tulee sanomaan omaa mielipidettään. Siis semmoista joka poikkeaa niiden kakaroiden mielipiteestä :D

      Ja valokuvauskurssit liittyvät tähän millä tavoin? Tuskin mun tyyli muuttuu yhtään, vaikka sellaisella kävisin c: Ei tullut sulle sitten mieleen, että osaisin jo perusjutut ja jos kuvassa on epätarkkoja kohtia tai tarkennus pepusta, niin se kuuluu siihen kuvaan? Kannattaa sunkin vähän laajentaa näkökulmaas ;))

      Ohhoh, tulipas tekstiä XD mut kiitos tälläisestä kommentista, näitä on ollut ikävä ♥

      Delete
    2. Itse en ole väittänyt, että olisin jotenkin hyvä kuvaamaan (et sitä paitsi ole lisäksi ikinä nähnyt minun kuvia), mutta opiskelen tällä hetkellä graafista suunnittelua ja sen yhteydessä on tullut paljon kohtauksia kameran kanssa.

      Ja onhan se tosiaan totta, että koiranpennut ovat aikamoisia ikiliikkujia. Kannattaa kuitenkin harjoitella kommentoimista, yritä sulatella tällaiset hyväntahtoiset palautteet paremmin.

      Delete
    3. Kyllä mä ymmärsin sen hyvätahtoisuuden :D Innostuin vaan kommentoimaan, kun tuli kerrankin jotain erilaisempaa palautetta. Joo, pidät mua kyllä varmaan ihan pöhkönä, mutta semmoinenhan mä kyllä toisinaan oonkin :3 Ja kommentoimista oon harjoitellut ja oon tullut siihen tulokseen, että tykkään kommentoida näin ja tälläisenä se pysyy :D Riippuu ihan kommentin kirjoittajasta tietenkin kyllä, mutta joo :---)

      Väitinköhän mä sua tossa mun ylipitkässä kommentissani hyväksi kuvaajaksi? No, en jaksa lukea tota uudelleen, mutta muistaakseni arvelin vain, en väittänyt. Tai "vaikutat tietävän valokuvauksesta joo enemmänkin" taisin sanoa.

      Delete
    4. Kyllähän nämä todelliset arvostelujutut sais tulla niiltä jotka kirjoittelee ja seurailee ihan omalla nickillä, eikä anonyyminä tulisi kommentoimaan. Tuntuu ainakin että omakin bloggertili saattaisi tällä anonyymikirjoittajalla olla. :D Mun mielestä nää sun kuvat on upeita, ja oot hyvä valokuvaaja. Se, että joku kuva on tärähtänyt, ei vaikuta mitenkään siihen että millasia muut kuvat on. Ja just tuo nuolaisu-kuva on ihan yliisöpö, mun suosikki tuon ensimmäisen kans! ♥ Ihanan koirulin oot saanut. :)

      www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

      Delete
    5. Jepp :) Kiitti kovasti Tiia :---) <3

      Delete
  3. Vooi kun suloinen hauveli!
    Ja tää sun blogin ulkoasu on tosi ihana myös!

    http://monchemin-suvi.blogspot.fi/
    käy kattelees jos vaan ehit:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onhan se <3
      Kiitos kiitos c:

      juu toki!

      Delete
  4. Omg, onpa se hirmuisen suloinen. ;__;
    Outoa, yleensä en edes tykkää koirista mutta awww. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. sillä on kivat ilmeet :3
      mut kiitos, onhan se namupala ♥

      Delete