.

.

3/19/2013

northern lights in Southern Finland


Nää kuvat on ihan hirveitä, en tiedä miksi tänne ne tungen. Kai siksi ettei mulla ole nyt muutakaan... Lyhyellä varoitusajalla juoksin ulos yövaatteissa ja kuvasin nämä ilman mitään jalustaa, koska SE MENI RIKKI JUST SILLOIN, kun sitä eniten tarvitsin! No, oon kyllä ihan ok tyytyväinen näihin kuviin kuitenkin, hienot revontulet kyllä oli! Näittekö itse?

----
(käännös poikkeaa hieman suomennoksesta...)
These pictures are so horrible and I don't know why I am showing these to you... But I don't have anything else maybe that is why. When I heard that there are some northern lights outside (in Southern Finland!) I just ran and took some pictures (I was wearing my night suit...) without any stand because my camera stand (??) broke down... Of course when I needed it.
But I am satisfied and those northern light were amazing! Did you see them?

8 comments:

  1. Pöh oisin halunnu nähä ne.:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. iskä sattui just huomaamaan, kun tuli kotiin, en mä muuten olisi :o

      Delete
  2. eikä oon niin kateellinen, oon aina halunnu nähä revontulia ! mistä päin nää siis on, ei varmaa ainakaa ihan Vantaalla asti oo näkyny mitään :o tai sit oon vaa missannu ihan kokonaan, höh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asun täällä Kouvolan ja Lahden välissä ja näky tavallaan aika hyvin :o olin vuosi sitten lapissa ja siellä ei näkynyt kun ihan pieni, mut nyt näky ihan kohtalaisen hyvin. Tietenkin kuvissa ne näkyy paremmin (:

      Delete
  3. Daaamn... Jaalassa ne oli sittenki hienommat ku Hollolassa ='D Mutta siis, hyvät kuvat sait! =D

    ReplyDelete
  4. Ihania revontulia ♥ Itelläni on vaan unelma nähä niit kun asun keskellä Helsinkiä ;____:

    → tarvitsen kipeästi lukijoita!
    → http://kauhukakaranblogi.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehkä sä joskus pääset vaikka lappiin :3

      Delete