.

.

3/15/2013

So you want to play?


Are you ready to play the game

Ready to lose it all


I am very sorry about this everything. I have been very busy lately (again, I know...) and I haven't have time to take pictures. I am going to ski with my friends tomorrow and then I have to write social studies' essay (or two maybe) and make something else.

Today (before I hade to clean up) I took some pictures of me AGAIN. I don't really have any models so I have to use myself. Sadly my friends hate it when I photograph them :( I hope that I will get new friends in Germany next year and they will be my models :D I have so many ideas!

School is going pretty well I think. And my whole life. Everything is just so fine!
Well that was important...

---------

Oon tosi pahoillani kaikesta, sillä oon TAAS ollut tosi kiireinen eikä ole ollut aikaa otella kuvia. Huomenna meen laskettelemaan kavereiden kanssa ja sitten pitää kirjoittaa yhteiskuntaopin essee (tai kaksi ehkä) ja tehdä jotain muuta.

Tänään (ennen kuin piti siivota) otin TAAS kuvia itsestäni. No ei mulla ole malleja, niin pitää käyttää itseäni. Harmillisesti mun kaverit inhoaa sitä että kuvaan niitä. Toivon tosiaankin, että ensi vuonna Saksassa saan uusia ystäviä, jotka vois kanssa olla malleja mulle :D Mulla on niin paljon ideoita!

Koulu menee hyvin, ainakin luulen. Ja koko elämä. Kaikki on niin nappiin!
No olipas tärkeää...

---

Only one picture I am sorry...

PS.
Eeeeepiiii, terkkuja sinne (ja sun kaverilles kanssa ♥) , haluun nähdä sut taas pian, mut koeviikko alkaa kohta ja ääägh koetan raivata aikaa :) Pidä kännykkääs silmällä! ;)

No comments:

Post a Comment