.

.

7/14/2013

I have a forest in my heart


Suomalaiset metsät on kauniita. Käytiin yhtenä päivänä Repoveden kansallispuistossa (mun viides kerta, jee) ja maisemia oli jälleen kerran niin ihana ihastella. Joko muuten olen ilmoittanut, että mun kamera on rikki? Tai no, ollut jo monta monta viikkoa. Sen takia kaikki uusimmat kuvat on otettu äidin kameralla, jonka olen välillä käsiini napannut. Sillä vasta tykkäänkin kuvata, kun sen verran hyvä kamera! 
Tässä tosiaan vähän kuvia suomalaisesta metsästä. Aurinko onneksi paistoi ja oli kaunis ilma kävellä. Välillähän siinä kuuma tuli, mutta myöhemmin tuli vähän viileämpää ja silloin vasta ihanaa olikin kävellä kauniissa ympäristössä.

Ei mulla tässä nyt muuta sanottavaa, tulenkin muutaman päivän päästä siltä leiriltä :--) 

8 comments:

  1. Suomalaiset metsät on ihania, sinne on kiva mennä vaikka vaan istumaan ja ihastelemaan luonnon kauneutta. :) ♥ Ihania kuvia, oot kyl tosi taitava kuvaamaan, ja tykkään sun blogistas tosi paljon! :D

    http://greetings-from-mars.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinpä! Munkin pitäisi kyllä kävellä metsissä enemmän, niitä kun sattuu olemaan paljon tässä lähellä :)
      Ja kiitos kovasti ♥

      Delete
  2. oi, nyt tuli semmoinen fiilis, että haluan metsään!

    ReplyDelete
  3. Vou. Mahtavia kuvia! ♥ Ja komppaan Renjaa, haluisin lähteä pitkälle kävelylle metsään... harmi kun ei ole metsää lähellä.

    Selailin tässä vähän blogiasi ja rakastuin tähän! Joten 88. lukija ilmoittautuu! Sulla on tosi ihania kuvia ja teksti on tosi sujuvaa, tykkään. Harmi että sun kamera on rikki, onko se rikki mennyt kamera siis tuo D5100? Outo sattuma, mulla meni rikki just mun kamera Nikon D5200... olin Kreikassa ja se vissiin kastui siellä. :( Mutta koska mahtivakuutus on ♥, saan uuden jos nykyistä liike ei saa täysin korjattua. :)

    Jos haluat niin voit käydä kurkkaamassa myös mun blogin: http://jennimyy.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti kovasti :--) Ja etsi ihmeessä se metsä käsiisi!

      Jee! Ja joo, juuri tuo Nikon D5100, tänään onneksi vietiin korjaukseen :-D Vakuutus ei enää ollut voimassa, voih :C

      Ja okei, käyn toki :--)

      Delete
  4. Vau, aivan upeita kuvia löytyy täältä ! :)

    ReplyDelete