.

.

7/17/2013

The power of dreaming


Kaksi vuotta vanhoja kuvia, jotka muokkasin juuri :--)

Kipeänä olen edelleen, elokuviin en päässyt, mutta yritetään uudestaan ensi viikolla ja vielä vähän isomman porukan kanssa. Tänään kävin äidin kanssa lahdessa, vaikka oli kuumetta, mutta pari hommaa oli valitettavasti pakko hoitaa. Mutta joo, ei mulla tässä muuta kerrottavaa, oon vaan niin kipeänä ettei valokuvaaminenkaan oikein luonnistu ja makaan vaan sängyssä. Onneksi näitä vanhoja kuvia löytyy!

Tässä kesällä olisi kuitenkin tulossa opastusvideo siitä miten muokkaan kuvat ja jotain pientä novellia, luulisin. Onko jotain muita ideoita? Voisin nimittäin kaikki järkevät ehdotukset toteuttaa, eli jos on jotain, kertokaa ihmeessä!

12 comments:

  1. Vaikka noi sun kuvat on otettu 2 vuotta sitten, ne on UPEITA! :OO Katoin ne yks kerrallaan suu auki, pysähdyin jokaisen kuvan kohdalle minuutiksi ja kun viimein pääsin tekstiin, ahmaisin tekstin ja tajusin lukea sen kunnolla vasta kun olin kirjoittamassa tähän kommenttikenttään "OUMAIGAAD NOI KUVAT ON UPEITA AFDSGSKHDSFHKDGJLDKLÖFDGLÖDFÖL;" :D

    Ja noi sun ideat kuulostaa hyviltä! ♥ Mulla ei oo mitään ideaa muiksi postausideoiksi, mä voisin odottaa vaikka vuoden uusia postauksia koska sun blogin kuvia vois tuijotella vaikka vuoden. :) ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. sfkjwbgkjwlJNWHL!! kiitti ihan huikeen paljon ♥ En tiedä oikeesti mitä vastata tähän sun kommenttiin, oon vaan niin kiitollinen ja iloinen, että joku tykkää! :) Yksi syy valokuvaamiseen onkin juuri tämä, eli antaa muille mahdollisuus nähdä maailma niin miten mä sen näen. Ja et tule pettymään, paljon kuvia tulossa nyt kesällä ;)

      Delete
  2. Iiihania kuvia! ♥ Oot sä käyny jonkun valokuvauskurssin tai jonkun semmosen kun oot näin hyvä kuvaamaan vai alotitko ihan vain nuorena valokuvaamaan ja sitä myöten kehittynyt valokuvaamisessa? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ♥
      Ensimmäinen kamerani oli surkea digikamera, jonka hankin kun olin noin 10 vuoden ikäinen. Sillä tosin napsin vain kaikkia randomeita kuvia, joten en voi sanoa aloittaneeni valokuvausta jo silloin :D Kolme vuotta sitten kuvailin äidin järkkärillä ja edellisen postauksen kuvat ovatkin ehkä ensimmäisiä sillä otettuja. Ja kun kaksi vuotta sitten hankin oman järkkärin, nämä kuvat taas sillä c: Eli no, valokuvauskursseja en ole koskaan käynyt, kaikki vaan tulee itsestään :--D

      Delete
  3. Vitsit miten kauniita kuvia, ihana postaus :)

    ReplyDelete
  4. Miten sulla on ollu varaa ostaa Canon EOS 5D Mark II? Sehän maksaa ihan sikana (joku lähemmäs 4000 ellei enemmänkin ._.) ja oon nähny vain kerran sen jollakin tyypillä! Mut ainakin sillä saa vissiin tosi laadukkaita kuvia, näistä sun ottamista päätellen ainakin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyseinen kamera on mun äidin, mutta koska kuvailen sillä sen verran usein (varsinkin nykyään, kun oma kamera on rikki...), niin olen sen tohon listaan laittanut :--D Ja onhan se kallis muttei ihan neljää tonnia, vaan ehkä noin 2000. Ihme kyllä mä oon nähnyt sen aika monella mun äidin lisäksi, kuten kaverilla ja serkulla :--o
      Ja tämän postauksen kuvat on otettu ihan alle tonnin järkkärillä, sillä Nikonilla, joka on nyt tosin rikki :DD

      Delete
  5. Hienoja kuvia oot ottanu! :) Muokkaatko nämä kuvat jotenkin kun nää näyttää vähän niinkuin sellasen vanhanaikaisen kellertäviltä ikäänkuin (sori mun huonot kielikuvat! :D) mut ihania kuvia on, tällä blogilla pitäis olla 890 lukijaa... ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, muokkailen kyllä :--D Siitä on tulossa ihan opastusvideo viikon tai parin sisällä :)
      Ja kiitos kovasti ♥

      Delete
  6. eikä, itken kohta ku sun blogi on niin täynnä kauneutta! :) uskomattoman upeita kuvia, rakkautta <3

    aranciata-bu.blogspot.com

    ReplyDelete