.

.

10/27/2013

is it possible to travel too much?


Jälleen kerran loistava esimerkki siitä miten aika kuluu liian nopeasti. Siis oikeesti, miltei kaksi kuukautta edellisestä kirjoittamiskerrasta? Siis on mulla ollut välillä aikaa kirjoittaa, mut sitä innostusta ei vaan ole ollut. On nimittäin ollut parempaakin tekemistä (nukkuminen ja kavereiden kanssa juttelu) kuin blogiin kirjoittaminen. Mut nyt vihdoin päätin jaksaa kirjoittaa ja kyllä tää tahti tästä vielä muuttuu!

Kuviahan mulla siis on. Siis sellaisia, jotka on ihan julkaisemiskelpoisia tänne taideblogiin. Ja kuten sanottu: muut lärpäkkeet ja härpäkkeet menee tuonne vaihtisblogiin, jonka linkki oikealla.
Kiirettä on kuitenkin pitänyt! Oon ollut vielä lisäksi niin väsynyt kaiken tän reissaamisen jälkeen. Noissa kuvissa muutama esimerkki missä oon käynyt. Ja kaikki noi tuli koettua saman kahden viikon sisällä ja olisi vielä lisääkin, mut en oo varma niiden kaupunkien nimistä missä kävin...

Ehkä mä otan tavoitteeksi kirjoittaa vähintään kerran viikossa, katsotaan :D en kuitenkaan ota mitään paineita, et jos mua ei huvita kirjoittaa, niin sitten ei huvita ;)

// MUOKKAUS klo 21:07 //
juttelin juuri perheen kanssa skypessä ja sovittiin, että saan uuden objektiivin joululahjaksi! Vieläpä aikaiseksi joululahjaksi, eli toivottavasti tässä kuukauden sisällä, vieläpä :) Pelkällä kittiputkella ja macro-objektiivilla on ollut sen verran tuskaista täällä Saksassa kuvata (koska en voinut ottaa äidin kameraa tietenkään mukaan), niin uusi objektiivi tulee enemmän kuin tarpeeseen! Ja kyseessähän on siis Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G ♥ Sitä odotellessa!

10 comments:

  1. Oiii, ihania kuvia! Eikä se haittaa että sulla ei oo ollu innostusta kirjottaa blogia, olen kieltämättä välillä miettinyt että mikshän et oo postannut mutta olen arvannut että se on juurikin tuo ettei sulla oo ollut innostusta - kaikilla meillä tulee kausia jollon ei vaan jaksa kirjottaa blogia. ;)

    Jees, kiva kun oot jaksanut kuvata vaikka et blogata! Odotan innolla niitä postauksia :3

    Mä vingahtelen täällä huomisen koulupäivän takia joten kerron sullekkin; sen mun ihastuksen ja mun välillä on ehtinyt tapahtua tosi paljon ja suuri osa minusta toivoo - pikkiriikkinen osa uskoo - että unelmani käy toteen ja hän tykkäisi myös minusta. :33 Hän nimittäin katsoo minua sellaisella iiiiihanalla katseella jota AINA jään tuijottamaan ja johon en osaa vastata muuten kuin leveällä hymyllä hiljalleen poskille nousevan punan kera. Ja sitten hän hymyilee mulle tosi paljon... ihi. :D ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!! ♥ Eiköhän tää postaustahti tästä kiihdy :) juttelin just vanhempien kanssa skypessä ja saan joululahjaksi uuden objektiivin! + ne vielä lähettää sen aikasin, eli ihana aikainen joululahja luvassa hii ♥

      Ohhoh ;) tosi hieno homma! oon ilonen sun puolestas, aika hyvältä hei vaikuttaa ;) ♥

      Delete
  2. Upea blogi! :o Mä oon käyny kans Berliinissä matkoilla, ja kävi tolla samalla muistomerkilläki. Tykkäsin kyl kauheest. :)

    ►http://partofme-sanni.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :)
      Berliini on kyllä tosi kaunis paikka, harmi että sää oli vaan tuolloin surkea :D

      Delete
  3. Mä häkellyin näistä sun blogin kuvista, ihan mielettömän upeita. VAU! ♥ Oot todella taitava kuvaaja ja vautsi toi sun sivussa oleva gadget, jonka kuvat muuttuvat :-) Oon sanaton!

    ReplyDelete