.

.

11/07/2013

Jos metsään haluat mennä nyt...


Objektiivit ovat saapuneet! Niin, objektiivit. Iskä teki ihanan yllätyksen ja osti sen mun toivoman objektiivin lisäksi toisen! Aikainen joululahja, oon niin tyytyväinen ♥ Miten oon pärjännyt ilman näitä ihanuuksia?!

Kyseessä siis on Nikkon 35mm f/1.8 ja iskän yllätys: Sigma 50mm f/1.4
Molemmat ovat aivan ihania ja molemmissa omat hyvät puolensa, joten en voi yksinkertaisesti sanoa kumpi on parempi! Nämä kuvat ovat otettu Nikkorilla ja kyllä huomaa, että bokeh on paljon parempi, kun mun naurettavalla kittiobjektiivilla otetuissa kuvissa :D

Kuvia siis tulossa lähiaikoina enemmän, sillä kuvausinto on palannut objektiivien myötä!

22 comments:

  1. Oiiiii, ihanaa että saitkin KAKSI objektiivia :o Ja aivan mahtavia kuvia, vaikea valita parasta. Voisin sanoa että käpykuva ja eka on nyt ainakin jaja... kolmas. :)

    Hih hih, mun on sullekkin pakko kertoa koska tää on sellainen uutinen että... kerroin mun ihastukselle tiistaina että olen ihastunut häneen... ja eilen hän lähetti viestiä. "Anteeksi että hämmennyin eilen juna-asemalla kun kerroit että olet ihastunut minuun. Minullakin on tunteita sinua kohtaan ja siksi hämmennyin." <---- SIIS SILLÄ ON TUNTEITA MUA, SIIS MUA KOHTAAN. :O APUA, IHIHIHIHI ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. rakastan näitä, en pystyis luopumaan kummastakaan ♥ ja kiitos c:

      OIJOIH, mähän sanoin! Onneksi olkoon, vautsi, oon ihan sanaton! :D ♥

      Delete
  2. Rakastuin näiden kuvien kontrastiin ja värimaailmaan! ihan hemmetin upeita

    ReplyDelete
  3. sukkaki on tosi kiva blogi! ihania värejä ja pidä hauskaa saksassa:)

    ReplyDelete
  4. vau kui upeita! ja jään todellaki seuraamaa :)

    http://washed-out-dream.blogspot.fi/
    toinen valokuvaaja täällä :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :)

      hei sullakin tosi hieno blogi, jään seuraamaan kans ;)

      Delete
  5. Häkellyttävän upeita kuvia!

    ReplyDelete
  6. ääää miten upeita kuvia!
    näistä välittyy jotenki sellane kiva tunnelma:-)
    ja tää ulkoasu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oihhh, kiitos tuhannesti ♥ kiva kun tykkäät :--)

      Delete
  7. Siis todella upeita otoksia, muutenkin tosiupea ja laadukas blogi sulla! Lisää tällaisia postauksia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos kiitos kiitos! c: ja tulossa on ;) ♥

      Delete
  8. Selailin blogiasi ja täytyy kyllä todeta että kuvaat hienosti! :) Pakkohan tätä on jäädä seurailemaan.

    ReplyDelete
  9. Sun blogis oli yks mun suosikki blogeista! Käy vilkasees kommentit ja kollaasit > http://thenewreach.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  10. Aivan ihania kuvia! liityn ehdottomasti! käythän katsomassa mun valokuvaus-blogin! http://ainovain.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos kiitos! :) ja käyn katsomassa!

      Delete
  11. Vaaaaaauuu mitä kuvia sun blogissa! :o

    http://viivimatilda.blogspot.fi/

    ReplyDelete