.

.

1/04/2015

TB: Memories of Rome




Saksan vaihtovuoteni aikana mulla oli mahdollisuus lähteä kurssiretkelle Roomaan. Saksassa siis koulua oli vielä heinäkuun viimeisiin päiviin asti ja siinä kuussa oli eri kurssien matkoja Ranskaan, Itävaltaan ja Roomaan. Ilmoittautumiset olivat olleet jo ennen kuin Saksaan saavuin, mutta jokunen tyyppi oli joutunut perumaan matkansa ja yksi kaveri sitten kyseli minua mukaan Roomaan. No, pakkohan se oli suostua! Muuten olisin varmaan joutunut viettämään heinäkuussa pari viikkoa hyvinkin yksin, kun kaikki kaverit jossain ulkomailla :D

Kaikenkaikkiaan me oltiin siellä kymmenen päivää ja koettiin vaikka mitä. Käytiin lukemattomissa kirkoissa, käveltiin niin paljon että mun jalkapohjat kramppasivat vielä kaksi viikkoa matkan jälkeen, syötiin älyhyviä ruokia, koin pulujen vihan päälläni kahdesti ja Vatikaanissakin ja Pompeijissakin tuli käytyä. Tässä siis vain muutama vaivainen kuva tuosta kaikesta mitä koin. Kuvia ja videoita on vielä noin parisen tuhatta jäljellä ja jos kiinnostaa, niin voin niistäkin jonkinlaisen toisen postauksen tehdä jossain vaiheessa! Joo siis en kaikista kuvista, ehen.

I had a class trip to Rome last July when I was still in Germany as an exchange student. We were there 10 days and oh my it was sooo great! I experienced a lot of things and I still have like 2000 pictures and videos, so if you want to see some them... I can make an another post. Just say :)

8 comments:

  1. Please show us pictures! I love so much Italy :)))))

    ReplyDelete
  2. moikka :) olit käyny linkkaamassa sun blogin siihen mun "linkkaa blogisi"-postaukseen, ja valitsin niistä 10 mun lempparia, ja halusin vaan tulla kertomaan et sun blogi pääs mun kymmeneen lemppariin! :) ♥ tein pienen esittelyn sun blogista, voit käydä lukee sen täältä:
    http://andmaybethatsonlyanattraction.blogspot.fi/2015/01/top10-linkatuista-blogeista.html

    ReplyDelete
  3. Hei! Olit yksi mun blogin linkkaa blogisi kisan voittajista! Onnittelut :)

    http://lauraahs.blogspot.fi/2015/01/linkkaa-blogisi-voittajat.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. todella ihana kuulla, kiitos kovasti! :) <3

      Delete